23. jul. 2011

Nå er TV`n slått av for en stund.......

Det er ubeskrivelig hvor trist er, finner ikke ord. Har fulgt med på tv siden vi kom hjem i går eftermiddag/kveld til nå. Har ikke sovet godt i natt, det ble bare tre/fire timer. Heldigvis var min søster og hennes fam. langt unna Oslo. Mine tanker går til alle som på en eller annen måte er involvert i dette tragiske som har skjedd. Nå er tv slått av for å bearbeide det man har vært vitne til, skjelver og er helt utenfor dette er sterkt.

Har vært en tur i Sverige, på turen begynte jeg på en barnebukse i melert garn. Det skal strikkes mange før vinteren så det er godt å være igang :)

Har jo vært på salg, så heldig jeg har vært. Mange herlige topper, sokker, tights og spenner for 1000 lappen, helt utrolig.
Været er ikke bra her hos meg i dag, , men det er faktisk ganske varmt.  Har tatt et bilde som viser litt av vinden i trærne. Veggene på paviljongen blåser til stadighet opp, nå har jeg gitt opp å lukke de igjen...... Skal strikke en snor på 15 m av det beige garnet jeg har liggene som jeg kan feste rundt den ytterste veggen :).
 
Er helt fasinert av den ene orkideen min, ser jeg har tatt bilde av denne den 12.04, da var den også i blomst. Den har faktisk blomstret i over 3 mnd, det må vel være bra :).

 
To av de andre er også flittige og vakre :)
 
Marita med familie har kommet frem til Belgia de er på vei til Paris. De skal være borte i 12-14 dager.

I våres lagde jeg poser med garn til bukser. Posene er merket med størrelse etc. Er så glad for at jeg har disse posene klare for strikking for her skal det strikkes for salg til høst/vinter. Noen er ensfarget, andre med striper med og uten motiv i stompen. Har planer om 5 stk, så er ikke akkurat arbeidsledig med det første. Herlig :).

Nå skal jeg igjen sette på tv for har slappet av litt fra de tragiske hendelsene. Blir så trist og deppa av alt, så det er smart å slå av for en stund for å bearbeide seg selv litt.

Nå er buksen klar for benene, jakkene jeg strikker er klare for deling for armer så jeg skal nok få tankene litt bort etter hvert.

I og med at det var salg også på båten, fikk jeg handlet inn to julegaver, kjempesmart :). Har nå faktisk 6 ferdig til kommene jul, det er deilig å tenke på det........

MIRRA



Ingen kommentarer: