1. jul. 2011

Så er det bare ett døgn igjen med barnepass denne gangen.

 Det blir nok veldig stille her etter at Mikael har reist. Tiden flyr jo så fort enda en ny uke er snart over. I og med at det regner innimellom sluttfører vi terrassen i morgen. Vi tar oss heller en liten kjøretur for er tom for både youghurt og is.... Vi må jo kose oss i kveld nå når det er siste kvelden han er hos oss.

Har nå montert boleroen, har begynt med blomstene som skal være rundt. Det er 37 stk. det er en fin puslejobb. Regner med at Arnfinn skal til Jarle en tur i kveld, da får jeg noen timer alene med mine puslerier. Trenger nok litt fri kjenner jeg. he he

I dag var det fullt av Sidensvanser her hos oss, de er her en gang pr. år, det var vel ca. 100 tror jeg. Fikk tatt bare et bilde :(  kameraet står jo ikke fremme når barna er her).

Har funnet en blogg som jeg finner flotte oppskrifter til duker, linken er her .

Ha en flott helg så krysser vi fingrene for fint vær.

Mirra



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Boleroen blir flott:) Koselig fugleliv hos deg, og i morgen kommer vel nok en stooooor båt forbi:)