20. aug. 2011

Alene igjen etter feriegjesten Astrid reiste hjem i dag.

Astrid har vært hos oss i en uke, vi har gått tur, strikket endel og selvfølgelig vært på noen handleturer.
Arnfinn og jeg  har kjøpt oss  nytt bord med 6 stoler til den nye paviljongen. Nye blomsterpotter i gummi, så nå er det sannelig blitt flott der ute :).
Vi har fått gave av Astrid, en flott vase fra Hadeland Glassverk . Den passet perfekt på bordet når vi puttet oppi glass-stener og et grønt stearinlys :).

Astrid har nå reist hjem, vi tok Color Line kl. 10  fra Sandefjord i dag . Stoppet på Nordby, handlet og spiste litt. Vi kjørte to biler for hun skulle jo bare til Drøbak. Det har vært en koselig uke med masse kos og strikking på oss begge to.
Det ble ny parfyme og veske på meg i dag :)




Før hun reiste hjem lagde vi blogg til henne, hun er en reser til å strikke. Åttebladsroser er favoritten hennes. Linken er her . Det går i gensere, sokker votter, knestrømper, pulsvanter etc. flere fotografier kommer etter hvert, hun er jo ny i bloggverden.
Det jeg har fått strikket er 4 luer, en bukse. 


Nå lager jeg løshals og en ny bukse. Har bena igjen på buksen og er halvferdig med luen.
Arnfinn er nå på konserten til Status Que i Drammen, kan tenke meg det er en opplevelse. Det var en av ungdomsfavorittene mine. Bare to igjen av gutta, men de spiller sikkert de gamle låtene.

Her jeg sitter alene ser jeg på opptak av ONE TREE HILL, har tatt opp episoder i tre uker. Det er sannelig en flott serie, gleder meg allerede til neste episode.

Ha en flott helg, Mirra



Ingen kommentarer: