11. aug. 2011

Denne uken har gått fort



Hvor blir tiden av sier jeg......får jo gjort endel, men ukene bare flyr ivei. Har strikket som vanlig og malt på skilleveggene. Været har jo ikke akkurat vært noe å skryte av men det har da vært sol innimellom.
Bildene er fra tirsdag rett før vi fikk torden og årets værste regnvær her på Berger .
I går strikket jeg en vest og i dag en lue til settet. Nå skal jeg lage votter for har litt garn igjen. Det er det drøyeste garnet jeg har hatt noen gang.  Får nesten lyst til å ta meg en tur til Danmark for å kjøpe mer. Skikkelig fin feriegave jeg fikk der gitt :)
I morgen får vi besøk av min barndomsvenninne. Vi skal både til Liertoppen, Sparkjøp og en tur til Svelvik, for nå er det Svelvikdagene til helgen.

Skulle tatt det siste strøket med beis på skilleveggene i dag, men vi har hatt besøk. Ble veldig glad for det, hadde ikke så veldig lyst å beise i dag. Det er ikke hver dag jeg lyster på slike arbeider gitt.....

Da ønsker jeg alle sammen en flott helg, så satser vi på godt og varmt vær.

1 kommentar:

dorthe sa...

Åh ja det var det med tiden...Kunne veldig godt tenke meg at døgnet hadde 48 timer...tiden bare flyr, men det er jo positivt også..Det betyr jo at man har det veldig bra.. Så fint sett du har strikket. Ha en rikgit fin uke. Her regner det og jeg er nesten sikker på at sommeren har forlatt oss.