5. aug. 2011

Det er ikke så mye som

skjer her om dagen, men noe blir det jo :). Strikker fortsatt bukser nå er snart den 6 ferdig, synes fortsatt det er kjempeartig å strikke de.


Bukse 5












Dette er bukse 6


Det regner litt hos oss i dag, men det er bare deilig. Ser av varslet at det skal være regn fremover, men sola skal heldigvis titte frem iblandt. Har jo fortsatt litt å male og fikse ute, men det er jo mange flotte dager i vente regner jeg med.

I eftermiddag får vi besøk av Marita med guttene, det skal sannelig bli koselig, Har jo ikke sett de etter ferien deres, så det skal bli artig. Har jo en ny sykkel til guttene som de ikke har prøvet enda. Den er rød og hvit så det blir nok stas.
Har forresten meldt meg inn i hobbyklubben, sannelig fikk jeg mange flotte bøker. Ja fikk og fikk jeg bestilte noen ved siden av selvfølgelig også.... :). Valgte to bøker samt katteveske og heklepinner med etui i velkomstgave. Kjøpte også to bøker settepinner i etui, pinner 3,5 er allerede i bruk og gode var de også å strikke med.

Etter Harryturen i går satte vi oss i paviljongen. Strikket faktisk ikke mer enn vrangborden på buksen (6) jeg begynte på når vi reiste i går tidlig. Det er utrolig hva man får gjort i bilen og på båten, buksen er jo mer enn halvferdig. :). 



I og med at jeg bare tittet og tittet i bøkene i går ble det selvfølgelig flere prosjekter på meg. Det første jeg skal gjøre er å lage meg et skjørt, dette falt jeg helt pladask for :).

Dette ble det jeg valgte ut i første omgang, regner med det blir masse mere før julen kommer ;).
Nei nå får jeg komme igang igjen det er fortsatt noe som må gjøres før jeg setter igang med litt strikk på buksen.

Ha en fin helg, jeg er spent på meg selv denne helgen..... hvilke håndarbeid sitter jeg med :)

1 kommentar:

Jordmor-Hanne sa...

Itte verst å strikke så mange bukser uten å bli lei :)
Je er også medlem av Hobbyklubben - mye fine bøker. Men man må passe seg for å itte bli altfor frista :)