27. aug. 2011

Nytt garn i hus

Jeg bestilte 40 nøster hos Strikkenett.no det tok to dager så var pakken fremme. Garnet jeg kjøpte nå er Baby Merino, trodde jeg bestilte Merino extra fine...... men nei jeg tok nok feil ved bestillingen. Garnet er suverent så det gjør ingen ting.

Nå skal det bli barnehagesett til guttene. Har funnet frem garn og pinner, lagt det klart i strikkebagen. Har ikke helt bestemt meg for hvilken genser det blir enda, så da blir det å sette igang med buksene først. (de kan jeg jo utenatt).....

I går fikk vi besøk av MMMM, de er sannelig flinke til å besøke oss. De kom rett fra jobb og barnehage så det første guttene sa var, hva skal vi ha til middag :), Må nesten le, de er så flinke til å spise og spiser faktisk alt som blir servert. De er faktisk mer opptatt av mat enn slikkerier.

Alt jeg har strikket til guttene den siste uken passet, så da er vi godt igang med å fylle opp vintergarderoben deres :). De har jo Marius settene de fikk til jul, men varme gensere og jakker det får man aldri nok av.

Nå strikker jeg også tubesokker, de blir veldig fine så det blir nok flere par etter hvert.

Nå skal jeg gjøre meg klar for en bukse, ha en flott helg videre.