8. aug. 2011

Så er det begynnelsen på ny uke og nye utfordringer :)

Har hatt en fantastisk helg med masse kos og kjerlighet :)

Fredag kom Marita og guttene på besøk. Guttene ville ha pannekaker og det ble det selvfølgelig. De lagde røra mens jeg stekte pannekakene. Ute regnet det skikkelig så det ble innekos men helt uten tv. Synes det er gøy å leke når de først er her.

På lørdag ble det barnepass av Mikael for de andre skulle ta seg en tur til Lillesand i forbindelse med jobben til Martin. Det ble sent før de kom hjemover igjen så vi valgte å ha Mikael på overnatting. Det ble litt over to timer med sykling, han hadde jo fått ny sykkel ......

Han skulle sjekke hele Bergeråsen, så jeg monterte på tau bak på sykkelen før vi startet. Han er jo bare tre så følte at han ikke kunne sykle helt alene enda. Han er ganske tøff så det var sannelig bra at jeg hadde han i snor :).

Det tok ikke lange tiden før han sovnet når jeg la han for natten, men våknet tidlig det gjorde han..... Marita og Mathias kom utpå dagen, de hadde med seg pc og alle feriebildene de hadde tatt. Masse flotte bilder, vi koblet pc`n på tv så det ble virkelig en opplevelse å se dem. Det var bilder fra Paris, Belgia, Tyskland, Amsterdam og Danmark, fikk nesten lyst til å ta en tur jeg også :).

Fikk ikke strikket så mye i helgen, men ble da ferdig med bukse 6 og startet på nr. 7. 
Fikk forresten gave fra Danmark, et stort nøste på 200g og to melerte bunter på 50g. 

Måtte selvfølgelig begynne på en ny bukse i det garnet :).

Marita tittet i de nye bøkene mine, hun fikk nok igjen strikketrangen hun også for i går ville hun bestille garn og strikke de herlige luene i den ene boken.Er så glad for at jeg kjøpte disse bøkene for har kost meg med dem i hele helgen og fått masse inspirasjon og glede av dem så langt :)


Nei nå er både vaskemaskin og oppvaskmaskinen ferdig så jeg får vel ofre meg for huset og litt stell der, her trengst det både fiksing av det ene og det andre ser jeg.


Ha en flott uke.


MIRRA


Ingen kommentarer: