18. sep. 2011

Atter er søndag med regn.......men

i dag er jeg syk, feber og uten stemme. Kanskje godt for noen, he he........ holder meg inne under pleddet på sofaen. Mannen er på MC-treff sammen med Jarle og dyra sover. Tv slått av, radioen står på  en stasjon fra Latvia via parabolen. Bare herlig musikk...... deilig å bare slappe av. Vi har jo surroundanlegg så det er skikkelig stemning her hos meg :)

I går hadde vi Mathias her, han har jo blitt så stor . Det er en stund siden han har vært her alene så merket at han var blitt større og roligere. Det er så rart med når de er her begge to disse guttene, da her det lett for å bli litt krangel etc.
Vi skal passe ungene igjen i oktober, skal da ha Mathias alene. Det er smart at vi (farmor)bytter gutter, både de og vi trenger å kose oss sammen en og en iblandt.

Buksen ble ferdig i går kveld, var på kveldskos hos Jorunn og Jarle, men måtte trekke hjem ved 10- 11 tiden. Da ble det litt tid for strikking før vi la oss.
Nå er nytt garn på plass i kurven, Curling guttas vinetui klar for montering for Jorunn. Hun hadde problemer med alle delene, håper jeg klarer det jeg da :).



Ha en flott søndag videre, 

Ingen kommentarer: