10. sep. 2011

Da er jeg godt igang med settet til Mathias.

Så er endelig buksen i mål, benene er 50 cm lange så det tok sin tid det er sannelig sikkert. Har laget en ny lue og er godt igang med genseren. Mønsteret er fra Nøstebarn, Bestefarstrøye. Kjempefin oppskrift, enkel og grei. Men det tar jo tid med pinner 2,5 :).

Ellers så går det i barnepass, Mikael han er så snill og god så vi koser oss hele tiden. Det går som vanlig i sykling og biler. I dag har han våknet 6 og holdt det gående til nærmere 7.  Vi var ute på sykkeltur halv 9 og avsluttet ved 5 tiden så kanskje ikke så rart han var trett :). Han er meget flink til å leke med seg selv, så i dag har jeg faktisk strikket litt.
Kevin er skikkelig sjalu, ja Tarsan også. Tarsan skravler hele tiden, meget slitsomt. Hver gang Mikael sier noe setter han igang både med plystring, skriking og skravling. Han vil også ha 100% oppmerksomhet. Kevin benytter hver anledning til å hoppe opp på fanget for å få kos, de er sannelig  herlige alle tre.

Mannen er nå på tur til Holmsbu sammen med et par kamerater, de skulle på en pub der en annen kamerat spiller og synger . Her er nå helt stille , sitter med strikketøyet og koser meg litt her inne.

Ute regner det jo selvfølglig som vanlig, men har hatt tre gode dager nå  faktisk.

Under Svelvikdagene fikk jeg et gavekort fra et fotostudio i Drammen. Det var på ca 40 bilder,  hvor ett bildemed  ramme var gaven. Har invitert Marita med fam, synes vi bør ta et bilde alle sammen. Håper jeg får overtalt mannen, han hater når han blir fotografert. Men jeg sier det er veldig viktig for Marita at vi stiller opp på dette. Det blir i slutten av september.

Nå skal jeg fortsette litt med strikking, sette meg ned med bena høyt for nå har jeg funnet en stor rund pute etter Marita på boden. Da vil vel den store hevelsen i bena  mine gå ned regner jeg med.

Ha en fortsatt flott lørdag og kommende søndag.

MIRRA

Ingen kommentarer: