6. sep. 2011

Klar for flere bukser

Har de siste dagene strikket litt annet enn bukser. Det var litt deilig å strikke noe nytt og anneledes også. Strikker på settet til Mathias men det går sannelig sent. Jeg føler at jeg er litt lei egentlig ;(. Skal strikke genseren i dobbelt garn det er sikkert) noe som er uvant.

Har strikket et par luer, test tøffel og et par tøfler som ble halve av oppskrift, fikk brukt litt restegarn....
Disse tøflene ble jeg veldig fornøyd med, skal strikke flere. Har selvfølgelig bestilt garn fra http://www.strikkenett.no/
det ble både 
 Drops Puddel
 DROPS Andes
 DROPS Merino Extra Fine

Her ser du tøflene av restegarnet, de ble herlige å ha på føttene, men de er nok finere som originalen.
Men det var ikke bare der jeg bestilte garn :)
fikk tips om at det var salg hos nettstedet
der bestilte jeg
Produkter

Nummeranvisere

DROPS Eskimo  - Farge: 14 Mørkgrå

DROPS Eskimo  - Farge: 53 Lys grå
 Gleder meg skikkelig til alt garnet er her. Når jeg først var på bestillin gsmodus var jeg også innom Nøstebarn der bestilte jeg selvfølgelig noen oppskrifter også :). He he nå bare gleder jeg meg til mottaket av alt jeg har bestilt.

Det er faktisk ikke alt jeg har bestilt, men det får jeg ta når det er mottatt ;).
 
Skal ha en av barnebarna her i helgen, så nå skal jeg gjøre istand gjesterommet igjen. Har rotet det til de siste dagene. Har tømt skapene på begge rommene for å sortere ut og kanskje kvitte meg med noe. Alt ligger i den store sengen, søpleposen klar, så nå skal det ryddes og ommøbleres der inne.  Dette er sannelig noe jeg elsker å gjøre, så nå vil jeg starte.

Ha en flott uke :)

MIRRA


1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Du er virkelig i tøffelmodus ser jeg. Kjempefine:)