26. sep. 2011

Nydelige dager er over, men nye ventes :)

Nå har vi hatt det helt fortreffelig på værfronten. Vi har sittet ute hver dag med lesestoff og håndarbeid  :) Så på værmeldingen i går at det skal bli 20 grader denne uken, fønvind og gode greier, gleder meg.

Sist uke var en skikkelig aktiv uke. Har strikket litt selvfølgelig, men ikke så mye som vanlig. Her har det gått i vask av madrasser, dyner, puter og selvfølgelig soverommene fra gulv til tak :). Det er jo så herlig å få gjort det før vinteren.
En tur til Sverige og Drøbak har det også blitt, så føler at vi har fått unna masse.

Det jeg har strikket den siste tiden er bukser og luer.
Denne buksen benytter jeg bare restegarn, den blir en skikkelig fargeklatt :).

I dag skal vi ta en tur til MMMM lenge siden vi har vært på besøk hos dem.  Fikk jo et gavekort under Svelvikdagene til fotografering hos studioet Fame. Vi tar med oss MMMM, det skal bli koselig å ha et flott familiebilde. Gavekortet inkluderte et forstørret bilde inkl. ramme.

Mandag, tirsdag og onsdag til uken skal Mikael være hos oss for Marita skal på skolen igjen. Mathias blir hos farmor, han skal også være på barnehagen på dagen (hun arbeider). Det blir for langt å kjøre Mikael på barnehagen for oss, mye koseligere å ha han her hele tiden :).
Ken og Mona er i Paris på tur, de feirer bryllupsdagen sin. Håper de får en fantastisk ferie, og at været er varmt og godt.

I morgen skal det bli litt ommøblering her hos oss. Vi skal jo ha plassert de nye hagemøblene, jeg synes det blir bare mer og mer hos oss, vi får snart skjerpe oss tror jeg.........

I dag klarte jeg ikke å la vær å begynne på neste strikkeprosjekt. Så jeg  har begynt på dressen til Mathias den brune var jo for kort i ben og armer så det blir Mikael som får den. Godt det er to gutter de har. 

Nå får jeg sette igang med litt annet enn å sitte her, tiden bare fyker avgårde.....
Ha en flott uke der ute :o)

MIRRA

1 kommentar:

Jordmor-Hanne sa...

Je er veldig glad i farger, så je syns den buksa med masse farger var flott :)