28. okt. 2011

Fredag og nå kommer en kosehelg igjen ........ herlig

Selv om jeg for tiden går hjemme er det like herlig med helg. Man er liksom innstilt på dette. Det har jo en betydning at stort sett alle venner jobber og har fri i helgen de også :)

Ja her går det i strikkebøker, bestillinger og innkjøp av masse garn.
Denne uken har jeg hentet garn for mange penger og masse nøster :)
 Herlig er det, men synd vi ikke er ferdig med hobbyrommet. Mannen er ikke i form og jeg klarer ikke å sette opp den siste takplaten alene. Den er jo megatung og kjempelang. Men det kommer vel etter hvert regner jeg med. Har sluttet å mase for han blir så ............

Nå er barna hentet igjen, vi har bare vært inne for her har det blåst og regnet endel. Ungene ville ut men fant da på flere leker her inne som var gøy- Kjøpte trailer med traktor på draget til guttene. Det satte de utrolig pris på, de ble til og med i sengen i natt.
Den ene ugla er solgt, og ny bestilling på ullbukser mottatt. Strikker nå første settet med monsterbukse, genser og sokker.  Har lagt til side buksen en dag for skal strikke sokkene for å se om de blir fine. Har funnet i en av de nye bøkene tre felletyper som jeg vil teste. Skal begynne etterpå, naboen kommer vel en liten tur ned til Arnfinn regner jeg med. Da kan jeg med god samvittighet lese mønstre.

Så et lite tips jeg lærte i fjor angående hvordan man stiller klokken og husker det :
Tenk på utemøblen e dine-- På våren setter vi de frem og om høsten setter vi dem tilbake. Enkelt og greit ikke sant :).

Ha en flott helg der ute, satser på litt bedre vær.

MIRRA
 

1 kommentar:

Jordmor-Hanne sa...

Godt at du har en del å drive med da du går hjemme! Det ser ut som du har fått deg mye flott garn du kan kose deg med. God hælj :)