22. okt. 2011

Lørdags kveld kos med strikk

I dag har dagen forsvunnet fort må jeg si. Først var det Jarle som var her en tur. Arnfinn, Jarle og noen andre kamerater reise til Drammen ved 14 tiden.

Så kom Marita og barnebarna. Marita leste til eksamen og leverte en prøve på nett. Guttene og jeg koste oss med filmen Biler, Lynet McQueen. middag  og selvfølgelig saftis og lørdagsgodteri.

Når filmen ble spilt satte jeg igang med etuiet til boksen til tennbrikkettene. Har kommet godt over halveis. Hadde ikke fargene til originalen, men det gjør jo ingen ting. Ugle blir det uansett :).
Fikk pakken fra MIKK-L DESIGN med masse øyne til å lime på dukker og troll, he he. Herlige var de, skal sette et par på uglen når den er ferdig tovet :).

Fikk levert 4 bukser i dag og har snart to til ferdig for levering. Det går unna. Det kom ikke pakke fra Strikkenett i dag, men da kan jeg pusle litt med andre ting i mellomtiden. Litt godt å gjøre litt nytt også. Har jo kjøpt så mange flotte nye bøker og mønstre.

Nå er det på tide å fortsette med alenekosen, skal ha etuiet ferdig før jeg kryper til sengs i dag. Har vært så trett i det siste, sovet langt utover morgenen så i morgen blir det vekkeklokke igjen.
Nå er det faktisk 11 varmegrader ute med regn. Varmt og godt, men jeg fyrer litt alikevel jeg da det er så koselig.

Ha en flott søndag

Mirra

Ingen kommentarer: