20. okt. 2011

Monster på tidl. bukse

Så er en bukse til ferdig brodert og solgt :). Denne synes jeg var skikkelig søt. 
Har de siste dagene strikket snart ferdig 4 nye som skal til nye eiere :).

Har bestilt meg herlige øyne til vintrollene mine og selvfølgelig noen nye mønstre fra 
MIKK-L DESIGN de er allerede i posten.


http://www.mikk-ldesign.org

Tre nye bøker fra hobbyklubben har kommet til posten så får nok ta en tur ned til Svelvik i morgen også. Hentet en pakke fra Spar-kjøp i dag, har bestilt litt garn og gaver til guttene.

Det er selvfølgelig den nederste mappen til bilryggen. Tror nok dette skal bli artig for guttene.
Har også lett etter luer og mønstre til Lynet Mc queen på nettet, fant også det. Skal lage tøfler og luer med motivet på. Guttene har rett og slett dilla.

I morgen kommer mer ved ,jeg skal også ringe rørleggeren for montering av vannmåleren vi må ha her. I går hadde vi service på støvsugeren, skal si den ble meget effektiv etterpå. Nå går den så det suser i svingene. Hun som hadde servicen solgte oss en vannrenser som monteres direkte på kranen. Skal si det var forskjell på vannet. 

Håper jeg får det bestilte garnet fra Strikkenett.no i løpet av uken, det pleier jo bare ta et par dager. I helgen blir alenekveld for meg på lørdag. Arnfinn og Jarle skal en tur til Drammen, det er kamerater som spiller på Buddys. Det er derfor jeg ønsker mere garn :).
Nå er pausen min over, he he så får hoppe tilbake i sofaen og strikke videre.

Ha en flott uke videre ;) MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Hos deg går det unna med buksene ser jeg:) Fine er de da:) Guttene blir nok fornøyde med oppbevaringssystemet i bilen:)