10. okt. 2011

Nå er det atter en ny uke, vi nærmer oss fort nytt år......


Så er fotograferingen fremvist til oss og bestilling foretatt. Det skal bli artig å få bildet jeg fikk i gave :).

Etter visning på lørdag ble Mathias med oss hjem, han skulle ligge over til søndag. Vi har kost oss skikkelig, det er faktisk en stund siden vi har hatt han på overnatting. En 4-åring er veldig i endring, så fornuftig snakk og så forståelsesfull. Han har endret seg enormt, artig å få være med på deres utvikling :).

Strikker på genseren til Mathias, har kommet  til armene på bolen og snart en arm ferdig. Ikke rare tiden man får strikket når man har barnebesøk ;) det er sikkert. Men det haster jo ikke så veldig, men godt å bli ferdig så jeg kan sette igang med andre bestillinger, for det har det blitt :)herlig.....

Venter på mere garn, venter i spenning. Haster litt for det er garn til bestilte ting :). Men pakkene kommer etter kl. 17 i Svelvik så får nok vente til i morgen. Da er det den vanlige mnd. sjekken, godt man blir fulgt opp.

Nå er den ferske suppen på ovnen, gleder meg skikkelig til det. Det er jo så godt med grønnsakssuppe samt det herlige som kommer etterpå. Oksekjøtt, poteter, grønnsaker og det aller aller beste sur/søt saus...... herlig. 

Strikker forresten en herlig lue som jeg etterligner etter et mønster, den blir jeg ferdig med i dag tror jeg :o). spent på resultatet.

Nå får jeg vel bevege meg inn på kjøkkenet igjen, grønnsakene venter.(de skal jo kuttes opp).

Ha en fantastisk uke, vi har begynt å fyre litt i peisen, sannelig er det godt......

MIRRA 



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så flott bilde av dem:) Slikt er gøy å ha på veggen!