6. okt. 2011

Onsdagskveld og vi er fortsatt barnepassere :)

Marita er fortsatt syk, men hun har da vært på skolen. Tapper er hun må jeg si når man både har lungebetennelse og bihulebetennelse. Mikael er som vanlig veldig snill, i dag har vi syklet en lang tur. Han ble veldig sliten, det var jo så mye vind også. Men han fikk sove en halvtime så det hjalp på.

Snakket med Marita og vi ble enige om at vi skulle ha han til i morgen. Martin gjør om rommet til guttene de skal få den herlige overraskelsen når guttene igjen er hjemme :).
Det går dårlig på strikkefronten, men det har da blitt en lue og en hals til guttene. Nå har jeg begynt på genseren til Mathias så den er vel ferdig til lørdag regner jeg med. Da skal vi jo på studioet for å se på bildene ;).

Da blir vel Mathias med meg hjem for å være over til søndag. Det er alltid stas å kjøre buss, han blir nok glad for det.
Det var jo en så herlig morgen i dag tidlig, hele himmelen var herlig rød, Fikk tatt endel bilder, det gjorde jeg også på sykkelturen med mobilen.


Ha en flott fortsettelse på uken alle sammen :)

Ingen kommentarer: