12. okt. 2011

Onsdags kveld, og for en herlig dag :)

Vi har vært i Sverige i dag til en forandring. Masse folk som vanlig både på båten og på handlesenteret. Det blir en lang dag og litt slitsom for står jo opp halv 6 og er hjemme igjen ca. halv 6....

På båten spiste vi et herlig måltid, handlet og jeg strikket selvfølgelig mens mannen var på røykeavdelingen. Det ble sannelig 5 flatnisser, de er jo ikke pyntet enda, men bare å få strikket alle 5 er godt. Jula er jo her snart.......

I går kveld ble jeg ferdig med en lue til Mathias, driver egentlig med hans genser. Ble litt lei så jeg lagde heller en lue inimellom. Genseren er det ikke mye igjen på og luer trenger han jo så......
Herlig ble den. Jeg tok to tråder baby Merino og pyntet med puddel fra Drops.
 
Når jeg hentet avisen i dag tidlig sto det en pakke til meg der nede :) Det var boken fra Hobbyklubben, den var skikkelig artig. Den var laget som en spiralbok, super og så masse fint inni. Jeg har lyst å prøve mange av oppskriftene kjenner jeg, får se om det ikke blir litt tid til det i fremtiden :)


Garnet jeg bestilte hos Strikkenett.no er kommet så nå er lageret mitt øket med hele 40 nøster he he og selvfølgelig garnet jeg kjøpte til flatnissene da :). Det ble jo 10 nøster der også.

Nå er det vel på tide å sette seg i godstolen å titte på mønstrene i boka, det er jo så koselig å bare titte :)

Ha en flott kveld videre, jeg har nå kaffen klar (det lukter herlig) min første kopp i dag...

Mirra 

Ingen kommentarer: