18. okt. 2011

Sannelig har det vært mye å gjøre de siste dagene....

Sist uke var det endring i klesskapene, måtte få bort alt sommertøy, finne frem støvletter, tykkere jakker og selvfølgelig flytte ut av vinterhagen alle blomstene og gjøre det klart for vinteren der ute. Det har også blitt litt stabling av ved i boden for har bestilt årets paller.

På søndag var det feiring av Maritas 26 års dag. Når vi nesten var hjemme ringte et vennepar, de lurte på om vi ville ha pizza sammen med dem. Herlig passet perfekt så jeg slapp stresse med middag :).

Vi var vel hjemme igjen ved 21 tiden. Fant frem røde garnet jeg fikk og strikket ferdig rompa på monsterbuksen. Strikket litt på en genser til Mathias og selvfølgelig monsterbuksen. Har begynt med siste benet til den største av disse to like. Regner med at jeg vil være ferdig med de i løpet av morgendagen.

Bestilt nytt garn på Drops for har fått tre bestillinger på genser, bukser,lue  og sokker. Regner med at garnet er her i løpet av denne uken.

Så har jeg kjøpt meg mønstre til julegaver :) det gleder jeg meg til å begynne med. Skal i løpet av neste uke skaffe garnet for det blir mange deler å strikke til hver gave :)



Link til oppskriftene som:
Kjøpes her :

Gleder meg virkelig til jeg får tid til å strikke disse. 

Har også funnet mønster til biler eller Lynet Mcqueen, gutta er jo helt på tuppa når det gjelder efekter derfra. Det skal strikkes luer i første omgang og kanskje det blir votter også, får se ann tiden jeg har til rådighet i løpet av helgen.

Nå har jeg tatt med den daglige turen på pc`n, må oppdatere seg litt :).

Ha en flott uke videre,  MIRRA 

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Så flotte disse figurene var. Jeg må ta en titt på linken her altså:)

Janes hobbykrok sa...

Tusen takk for en kjempekoselig kommentar på bloggen min. Man blir så glad av slike kommentarer! Utrolig flotte nisser du har laget forresten. Synd du bor så langt unna, ellers kunne du holdt et kurs for oss. Men skal selvfølgelig følge med utover. Driver med utrolig mye du også ser det ut til :)