25. nov. 2011

Da er det igjen fredag og jeg

har overnattings besøk av Mathias og Mikael. De skal hentes ved 15 tiden i morgen. Nå har de spist middag og blåbærgrøt med vaniljekrem. Skal si det smakte :).

Har gjemt unna det jeg har laget, men skal si kalenderen ble fin. Er godt igang med den andre, men fortsetter på den til søndag. 
Tror nok denne faller i smak :)

Nå kjører de bil i stua så det viner.........
Har hentet garn og oppskriften til dressen jeg skal strikke. Når guttene er i seng skal jeg begynne, den skal jo også være ferdig til jul.

Tror den blir nydelig ferdig. Den skal forstørres fra 2 - 3 år, får sjekke litt rundt på andre oppskrifter for å få korrekte mål.
Det var mange flotte oppskrifter i heftet, det er SandnesGarn sitt hefte Til fjells.  Garnet fra Strikkenett er også hentet, det var 120 nøster, nå flyter det over her....... he he. Jeg er glad jeg har gjort unna handelen det er jo 25%  på garnet jeg bruker.

Nå får jeg avslutte for passer jo barnebarna, de skal nå stelles til natta.
Ha en flott helg, regner med at min blir topp :)

MIRRA

2 kommentarer:

Marthe sa...

For en flott nisse!!

Men husk igjen at du må skrive noe om oppskriften i denne posten, samt linke til Pinnekroken.

I tillegg så må du fikse slik at linken du leverte til dette bidraget går direkte til bidraget og ikke bare til bloggen generelt.

Lykke til.

Mvh Marthe
-Pinnekroken-

Ulla-Bella sa...

Guttene er kjempeheldige som har deg! Dette var en herlig julekalender altså:)