22. nov. 2011

Den siste buksen ferdig i denne omgang.

Den ble som vanlig myk og god. 

Genseren er jeg godt igang med, er ferdig med bolen og er godt igang med første armen.
Arnene skal jeg strikke i morgen for da tar vi oss igjen en tur til søta bror. Jorunn blir med oss hun også.
Har i dag begynt med første advendskalender til guttene. Gleder meg til å se ferdig arbeid. Tror nok det blir skikkelig artig for dem. Skal også strikke Fantorangen til dem som skal være en av gavene. Det er et trekk til en 0,5l flaske.

Har også bestilt garn og mønster til dressen jeg har på bestilling. Vedrørende den andre dressen skal hun handle garn og sende til meg.

Nå er vi snart klare for å ta en liten tur til Svelvik, Kevin spiser så mye så lageret er snart tomt. Han vier jo over 6 kg. så det er vel ikke rart egentlig at han spiser opptil 4 posjoner våtfor og tørrfor i tillegg. Han er ikke tykk, bare stor. Har i dag børstet han skikkelig, når det er så fuktig ute har pelsen lett for å tove seg. Nå er han helt fri for tover og kjempe blank og flott i pelsen.

Jeg er glad jeg for at han har kommet inn i livet mitt. Verdens herligste katt :).

Ha en flott uke videre, jeg skal være barnevakt i helgen. Marita har igjen eksamen. Det blir enten fra fredag til lørdags kveld eller bare lørdag :).



Ingen kommentarer: