6. nov. 2011

Dette var sannelig en artig helg :)

Sier til Arnfinn at jeg er så glad for at jeg har håndarbeidet. Hvordan ville det blitt å ikke ha strikketøyet i hendene......
Han mener jo at jeg sitter for lenge bak pc og at jeg  alltid har håndarbeidet med meg.
Men han måtte innrømme at det hadde vært en veldig kjedelig kone han da hadde hatt :). Så vi konkluderte med at jeg skulle fortsette slik jeg gjør i dag. Herlig :).

Ja da kommer det jeg har drevet med i helgen. Har strikket to herlige vinetuier, det var så artig :) Har ikke tovet de enda, det får jeg gjøre i morgen. Litt av en jobb egentlig men kjempegøy.


Nå har Mathias kommet for å være her til onsdags eftermiddag. Marita er igjen på skolen. Denne gangen ble det Mathias som skal glede oss noen dager. Han er jo så stor nå, tiden flyr jammen meg fort. Snakker skikkelig vestkantspråk til tross for at han kommer fra Drammen, der snakker de skikkelig bonsk  og bredt synes jeg.

Vi skal ringe etter mere ved i morgen så da skal vi få arbeidet litt med kroppen. Ellers så skal han få være med å klippe ned plantene og tømme det på fyllplassen. Det blir vel å ta ut en av syklene igjen så han får tatt noen turer før snøen er her.
O morgen skal jeg begynne på sett nr. 2, synes genseren til sett 1 var litt snau, vurderer om jeg strikker en ny eller rekker opp hele genseren..... får tenke litt på det.

Den passet Mikael men var litt snau, ikke ok å få julegave som man kun kan bruke litt. De vokser jo så fort i 2-3 års alderen.
Lyster så på kaffe om kvelden, merkelig, men får bare sette igang med en trakting til :).

Ha en flott kommende uke,
Mirra

Ingen kommentarer: