20. nov. 2011

For en tåkete dag :)

Her ser man sannelig ikke stort i dag. 

Sitter med strikketøyet, tekoppen klar og bare storkoser meg. Bena ligger godt under en stor pute for er like hoven i bena og kroppen i dag som i går.

Det går fremover med strikkingen og har fått 4 nye oppskrifter tilsendt fra MIKK-L DESIGN. Nå er jeg så inspirert og strikker som bare det for å bli ferdig med bestillingene mine. Fikk to nye bestillinger i går så skal ikke bli arbeidsledig med det første ser det ut som.

Har begynt på buksen igjen for skal ha den ferdig i dag. Tar så genseren og sokkene, blir vel ferdig med det i løpet av tirsdagen.  Svigerinna mi ønsket seg en Fjompenisse så må få strikket den innimellom alt det andre.

Har også lyst til å lage noen engler og de tre vise menn, har skaffet meg oppskrift på det :). Jeg har store planer, men må jo prioritere riktig så har laget en liste over alt som står for tur. Den må jeg følge eller så går det ikke rundt. ;).

Har endel julegaver som skal toves som ikke kan legges ut enda, det får komme etter jul. 

Ha en flott søndag videre og kommene uke :)


Glemte å nevne at jeg har bestilt mere garn, fanagensere til gutta over jul :)


Mirra



Ingen kommentarer: