14. nov. 2011

Helg og jeg tar fri fra bestillingene.......

Ja nå har jeg innvilget meg litt tid på meg selv. Bare stulle rundt og kose meg, det er det jeg skal gjøre denne helgen. Mathias ble hentet av farmor og oldemor på torsdag. Etter at han dro gjorde jeg istand huset, vasket sengetøy, la på nytt, vasket hus og skiftet gardiner i den ene stuen inkl. vindusvask selvfølgelig.


Vi hadde besøk av naboene til langt på natt, så det ble sent før jeg var oppe igjen i dag, men nå er jeg godt igang.

Kaffen er laget, frokost venter på meg og selvfølgelig min hobby. Når Mathias var her fikk jeg spurt han om han ønsket seg Karius eller Baktus, joda han ville gjerne ha en av dem. Da regner jeg med at Mikael også vil ha, derfor har jeg satt igang med strikking av disse. Begynte med de i går, spent på resultatet.

Fant ut at jeg behøver jo ikke stresse med de to dressene, det er jo julegaver, men skal ha de helt ferdige til uken. Regner med at det blir en bestilling på en hel dress også før jul, men det skal gå greit. Skal jo ha ferdig noe til guttene jeg også som ble lagt på is i sommer (Sabeltann).

Guttene har jo så dilla på Lynet McQueen så får nok lete etter efffekter til julekalenderne. Så de hadde store flasker med badeskum på apoteket og håndklær på SparKjøp eller Jysk. Lager kanskje en lue med lynet på til de også, om tiden strekker til.

Vi skal jo et par turer til Sverige før jul, på Nordbysenteret har de jo en kjempestor butikk med leker så får nok stikke innom der neste gang. Julepynten er ombord , så får nok kjøpe meg årets juleklokke også. Artig å spare på, de er fra Holmegaard.


Ha en trevlig helg alle som titter innom.


MIRRA

Holmsbu i dag og for ca 50 år siden. Ikke store forandringen der nei :)





Ingen kommentarer: