30. nov. 2011

Her går det fortsatt unna med strikkingen

Ja det er skikkelig med strikk om dagen, jeg har jo så mye å gjøre før julaften, men jeg skal komme i havn ;). 
Dette er hva jeg driver med om dagen er litt virrete som vanlig så må ha masse forskjellig å gjøre samtidig.
Har fått for lite garn både til settene og den nye lilla dressen jeg lager, men garnet er kommet frem til Svelvik, henter det etterpå. Akkurat nå strikker jeg på den siste kalenderen for den skal jo tas i bruk i morgen. Dressene skal også leveres denne uken men det er jo bare sokkene igjen.


I går var jeg hos legen for den mnd.. sjekken. Fikk en hjertemedisin til og det var ikke så bra det da. Har sendt inn mange prøver så venter på svaret, krysser fingrene. Har jo merket at jeg ikke er i 100 om dagen, det er jo derfor jeg slapper mest mulig av.

Edelig har håret mitt blitt så langt som jeg alltid har ønsket det. Nå rekker det ned til linningen bak, mannen maser på at jeg skal klippe av meg alt, men jeg må nok motivere meg skikkelig om det skal skje ;).

Er så stolt av Marita hun har nå fått svaret igjen fra eksamen og hun fikk den beste karakteren. Sannelig er hun flink, hun har jo full jobb, to småbarn også i tillegg til skolen. 

Sabeltann genserne har jeg lagt på is, de får få buksene så de ikke vokser ut av de før de får dem ;), jeg rekker ikke dette frem til jul dessverre. Har jo disse talerkendemperne jeg også skal ha ferdig, de skal være gave til naboene våre.

Nå er det vel på tide å komme igang med kalenderen igjen, ha en flott uke videre der ute.

MIRRA



 

Ingen kommentarer: