8. nov. 2011

Nå er all veden godt plassert i boden.

Mathias våknet kl 6, siden har vi arbeidet. Nå sitter han sliten i sofaen og koser seg med blåbærgrøt og barnetv. Han har virkelig vært flink i dag.

Tre vaskemaskiner er allerede ferdig og ny bukse påbegynt. Her er det +1,4 grader ute, så det var en herlig temperatur å arbeide i.
Garn til Karius og Baktus er funnet frem så det blir nok en til dem hver til jul.

Schenker er på vei med alt garnet og vedbonden kommer vel snart med 1000 l til regner jeg med. Det er godt man ikke blir arbeidsledig med det første.
Marita har den første eksamen i dag, krysser fingrene. Bildene vi har bestilt på Fame er klare og underveis, gleder meg til de kommer. De skulle også leveres på døren så da får jeg vel beskjed snart fra Bring regner jeg med.

Skal nå sette meg ned, strikke litt ringe Stig Bruseth for å høre hvordan det går. Han åpner treningsenter ved Liertoppen, der har legen min planer om at jeg skal begynne. Spennende å komme igang igjen, det er vel samme opplegg som Friskvern Klinikken som jeg gikk på i fjor.
Nå hører jeg traktoren komme så da får jeg avslutte for denne gang. Har ikke bestemt om jeg tar veden med engang eller om jeg venter til litt utover dagen....... kanskje det blir i morgen.

Ha en flott dag videre, nå kommer sola frem her hos oss, det er deilig.

Dette er også planlagt strikket før jul, har så lyst å ha dette ståene på seksjonen i julen.
 

Ingen kommentarer: