16. nov. 2011

Onsdag, går den store potten i dag da tro på Vikinglotto..........

I og med at Karius og Baktus er ferdig kalendergave må jeg jo ha en flott Adventskalender også. Falt pladask for denne hos MIKK-L DESIGN.

Den er bestilt så den kommer vel i løpet av dagen regner jeg med. Skal på butikken senere i dag så da kjøper jeg garn til to slike. Guttene må jo ha hver sin kalender, ellers blir det sikkert krangel...... ;)

Det går fremover med buksen, har nå begynt på benene. Blir vel ferdig i dag regner jeg med. 

Bildene fra Fame er kommet, ble veldig fornøyd med gaven min. Jeg fikk jo et bilde på 20x30 inkl. ramme, valgte dette.
 
Ute er det kaldt - 3 grader og det er høstens første dag med frost i Furua vår. Må ut å hente ved for det er sannelig huskaldt i dag også. Det er litt godt også da, liker så godt når det er varmt og godt inne. 

Er glad for at vi har byttet til vinterdekk, ute er det skikkelig glatt. Vi skal snart ut å kjøre, men de har vel saltet på hovedveien regner jeg med.

Trodde ikke Kevin ville likt seg så godt ute i kulda men jo han har faktisk vært ute fra kl 7 til nå. Det er mye lenger enn han til vanlig er, men nå ligger han godt på sofaen og steller seg.

Når vi kommer hjem fra butikken skal jeg gjøre klar støvletter og yttertøyet for vinteren. På tide å bytte ut vår/høst jakkene. Jeg har en stor bod innenfor soverommet som jeg oppbevarer yttertøyet, sko etc. som ikke er i bruk. Det er godt vi har masse plass.

Skal ta en opprydding der inne igjen, da blir det vel mere som skal på søpla. Det er rart med alt hva man sparer på. Jeg er slik at jeg den ene dagen kan rydde for så å spare ditt og datt. Går jeg gjennom det jeg har spart på dagen etterpå kaster jeg mye av det også. Merkelig, det kommer kanskje av følelser og dagsform. Uansett så samler jeg på alt for mye......

Nå er det vel på tide å gjøre noe annet enn å kose meg bak pc`n.
MIRRA

 

Ingen kommentarer: