1. nov. 2011

Så er enda en bukse ferdig og mange UFOer

Da er buksen ferdig og genseren strikket opp til armene. Her skal det være en ensfarget genser, stripete bukse og stripete raggesokker til. 

Har vært veldig stresset inni meg så jeg har begynt på masse i helgen. Hadde jo guttene da må jeg ha noe lett å strikke. Det ble både en sokk og tøffel i julerødt som jeg skal ha selv. Sokken skal benyttes når vi er på julebesøk.
Ellers så er det fotpleie som står for tur, det er jo så godt å få tatt føttene et sjau. Det er jo himmelsk å sitte med føttene i fotbadet med massasje og brusene vann :). Når føttene er ferdig stelt og fotkremen er på, da er det deilig da...........

I morgen er det rep. av bilen som står for tur, torsdag kommer feieren og fredag er det sjekk hos legen med meg igjen. Denne uken kommer til å gå fort, regner med at første settet er ferdig og andre påbegynt. Tøflene og sokkene mine vet jeg ikke om jeg rekker, men satser egentlig på det også.
Har forøvrig kjøpt meg ny oppskrift igjen fra
http://www.mikk-ldesign.org
denne gang er det også trekk til tennbrikettene. Denne gang med nisse på :).
Nå får jeg haste til føttene hans :)

MIRRA

Ingen kommentarer: