14. nov. 2011

Søndags kveld

Så er atter en helg over og vi er snart i desember.......

Denne helgen har jeg strikket ferdig mine juletøfler, et par til en ga gutta. De ligger klar til toving, men venter på Baktus. Karius er ferdig laget, han ble sannelig fin synes jeg :)
Denne uken står strikkedressene for tur igjen. Har begynt på buksen, den blir jeg ferdig med i morgen. Genseren som er strikket er jo som sakt litt snau så skal strikke ny. Gleder meg til å få de avgårde, da er det en hel dress som står for tur. Tror ikke vi tar på oss mer arbeid før jul, har jo endel jeg selv skal ha ferdig. Har jo Sabeltann dressene som det står litt igjen på.
Nå nærmer klokken seg to.... tiden bare raser avgårde når man sitter bak pc.....

>God natt.......

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Den er bare helt rå!!!