26. des. 2011

26 des, blåst og julefeiringen allerede over............

Så er denne julaften og 1.dag allerede over. Masse god mat, pakker og kos med familien. Ungene ble igjen så nå sover de søtt på gjesterommene. Det er sannelig koselig med jul, det er sikkert.

Nå ble det ikke til at jeg klarte strikkemålene mine før jul, men det kommer i romjulen regner jeg med. Fikk ferdig buksene til Fanasettene, og det som var til bestilling så får være fornøyd med det.
Det ble masse flotte gaver på oss også i år, det som tok kaka var en stor flott isbitermaskin. Herlig.
Nyttårsaften er det invitasjon til naboene, men jeg skal selvfølgelig ikke dit. Jeg vil heller passe en av barnebarna, noe jeg har gjort hvert år og setter utrolig pris på ;).
Nå får jeg vel rydde unna litt før jeg kryper i seng. Ha en flott romjul alle sammen som titter innom.

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så flotte bilder av dere! Disse buksene er kjempefine altså:) Ønsker deg en fortsatt god romjul:)