6. des. 2011

Dress


Så langt har jeg kommet på dressen.  Skal i morgen gjøre den ferdig, det står igjen å strikke på hetten. Hals og luen strikker jeg på torsdag så jeg får levert på fredag.

Da er jeg ferdig med alle bestillingene som skulle være ferdig før jul. Men jeg har jo noen julegaver jeg skal lage for meg selv også så det blir ikke slutt på strikken før jul ;).
Skal jo lage Fantorangen til adventskalenderen, men de er jo ikke så store så det går nok fort. Mønsteret får man kjøpt 
HER 
Jeg har dilla på hennes oppskrifter, har kjøpt endel av di. Etter nyttår står de for tur. Spesielt har jeg lyst til å lage  Bolla Pinnsvin! og Julemusa.

Nå er det sol ute, -4 grader, tror jeg skal gå meg en tur til gjennvinningstasjonen med boksene og glasset som står her. Akkurat passe tur så jeg får luftet meg litt før jeg fortsetter med strikkingen.

Ha en flottanes dag videre

Mirra

Ingen kommentarer: