15. des. 2011

Her har det vært stritt om dagene.

Sannelig går tiden fort, men det er ikke rart for her går det unna med både det ene og andre. Har jo strikket masse, men er fortsatt ikke ferdig med alt. Dressen jeg strikket har jeg strikket feil på flere ganger. Det ble galt med mønsteret strikket en omgang feil og da blir ikke stjernene korrekte. Selvfølgelig var det på andre omgang så alt måtte tas opp. Luen ble også feil, så strikket en ny en.  Snakket med Marita om det i går og vi fant ut at jeg har strikket to dresser, hals og to luer på en uke. Det er sannelig ikke værst.
Men flott ble den det er sikkert ;)
Marita broderte på ansiktet på de to dressene, ble kjempefornøyd med disse settene også.

Alt er nå sendt til nye eiere, håper det faller i smak og at de passer.

Nå har jeg i morgentimene strikket to Fantorangen etuier til halvliter flasker brus. Det skal være adventsgave 23, på lørdag åpner de Karius og Baktus, gleder meg til reaksjonen deres.

Skal nå begynne på musetøfler til guttene, så jeg får flere ting å tove i maskinen. Tøfler til Arnfinn skal det også bli, det er så huskaldt om dagen å han har slitt ut de gamle.

Har strikket juletøfler som Marita tok med seg, hun var kjempefornøyd med de, kanskje litt store men det synes hun var godt :). Jeg måtte således strikke meg et par jeg også for er alltid kald på føttene.

Skal nå begynne med tøflene og noen engler jeg skal henge i vinduene

Ha en flott uke videre.

MIRRA
 

Ingen kommentarer: