17. des. 2011

Lørdags kveld med alenekos

Sannelig er det godt iblandt å kunne gjøre hva man vil og ikke måtte ta hensyn til andre enn seg selv. Jeg har i hele dag sittet bak pc`n for å rydde, brenne og slette ting som har tatt så mye plass.. Det ble 18 cd plater med bilder, at det går ann å ta så mange bilder. Måtte jo da gå hjennom hver mappe og slette de som jeg ikke trengte og rydde i mapper før jeg brandt. Herlig men det tok sannelig en hel dag.

Jeg sitter med et lite strikketøy nå og skal slå på tv`n. Det er fyr i to ovner så her er det godt og varmt. Har også strikket to Fantorangen flaskeskjulere som skal toves og være kalendergave på julaften. Har enda ikke montert de, men det fikser jeg i morgen. Nå går det i en overaskelse til Marita på pinnene så kan ikke legge ut før etter gaven er åpnet. he he

Arnfinn er hos naboene etter en tur på byen i ettermiddag. Vi var ute og handlet julegaver til hverandre torsdag og fredag Vi har ikke pakket de inn for vi blir alene på julaften, vi gjør som i fjor feirer 1 dag med MMMM god mat og drikke samt masse pakker.

Jeg kjøpte piggdekk (han betalte de selv) til Arnfinn og han nytt telefonapparat til hustelefonen, vannkoker og stavmikser. Nå er vi veldig fornøyde begge to. Det blir nok en overraskelsespakke i tillegg på hver av oss regner jeg med.

Har snakket med Ken, de kommer ikke nedover før jul. Mona har operert benet så hun går med krykker ,har veldig vondt stakkar. Men de skulle se om de fikk ta seg en tur i romjulen, håper det for nå er det lenge siden vi så hverandre.

I romjulen skal jeg strikke dukkesettet og begynne på en genser jeg har til bestilling.. Gleder meg til det, det er alltid spennende med nye prosjekt.

Har forresten bestilt følgene: 
HER 


Abonnementsordningen 2012 består av:
12 strikkeoppskrifter
1 Påskemysterium
1 Julemysterium
(Mysterium = 1 oppskrift deles opp over 4-5 uker og du vet ikke hva du strikker før det er ferdig).
1 ekstraoppskrift (nålefilting).
hos 
MIKK-L DESIGN
Pris for disse oppskriftene uten abonnement: kr 375,-
Abonnemnetspris f.o.m. 1. januar 2012: kr 250,-
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Meld deg inn før 31. desember 2011 og få abonnementet for
kr 200,-
 Jeg synes dette virket spennende så jeg hev meg på med engang :).
 Bestilte samtidig disse oppskriftene
Langnissefar og Langnissemor! Snømannen Kalle   Mina og Mini Nisseonger!






Ingen kommentarer: