5. des. 2011

Ny uke nye utfordringer

Så har denne helgen også gått. Vi har kost oss alene på fredag og sammen med naboene på lørdags kveld. Søndag var det strikking som var min hovedoppgave. Marita kom og hentet settene som ble ferdige, den siste adventskalenderen. Hun fryser jo så mye så hun tok på seg de nye juletøflene mine, hun fikk de med seg hjem. Flatnissene og silkebånd ble ogse med for nå skal de pynte litt til jul.

Jeg har ikke begynt med det enda, vil kose meg med det om litt over en uke.  Har lagt på lilla duk og pyntet med lilla lys og hengt opp et par vindusbelysninger men det er alt..
På fredagen bestemte jeg meg for å rekke opp den hele dressen jeg begynte på. Hadde kommet frem til armene, var liksom ikke helt fornøyd. Så glad jeg er for at jeg gjorde det. Dressen var så diger, merket ikke dette for bruker en pinne som er 50 cm. Det er jo en dress til ei jente som blir 3 år, og når den var så vid som min bredde...........

Forandret også litt på mønsteret så ble faktisk mye mer fornøyd. Har strikket i helgen og driver nå med rundfellingen. Det tar vel et par dager til før den er ferdig, det skal jo også lages hette, lue og hals,

Når halsen er ferdig skal det settes igang med mine julegaver samt disse to Fantorangen flaskeskjulere som skal være adventsgaven den 23 til guttene med julebrus inni.

Håper dere ikke stresser så mye i førjulstiden, jeg er flink i år må jo følge legens anbefaling. 
Har igjen oppdatert min værkalender fra i fjor, vi ligger langt etter med minusgradene ;).

MIRRA


Ingen kommentarer: