29. des. 2011

Romjulskos

Så er sannelig snart denne julen over, skal si tiden flyr fra meg ;(.
Men kost oss det har vi sannelig gjort.
Julaften ble jo feiret 1 juledag med MMMM. Julaften var Arnfinn og jeg her alene, fikk besøk av julenissen det var sannelig artig.

I går strikket jeg faktisk ikke, var kun inne på Digitalarkivet og søkte etter Arnfinns slekt Hans tante på 88 år Gunvor ringte så jeg fikk masse opplysninger fra henne. Ble helt hekta så satt bak pc`n i mange mange timer. Det er skikkelig spennende og artig synes jeg.
Har begynt på genseren til Mikael i dag og har strikket ferdig luen. Passet jo barnebarna fra 2 til 3 dag så da fikk vi prøvet buksene. De satt som støpt på begge to. Skulle jo hatt ferdig settene men tiden strakk ikke til....... men det var jo masse andre gaver så det gjorde ingen ting.

Vi har fått en stor flott julestjerne av Marita sin venninne Heidi G, det var overraskene og kjempekoselig.

Hoved  julegaven vi fikk av MMMM var en isbit- maskin, det hadde vi ønsket oss en stund. Herlig :o).

Arnfinn vet hva jeg liker så jeg fikk en liten tilleggsgave, se bare her, SÅ SØTE ;)

Denne boka gleder jeg meg til å titte i, skal kose meg når jeg er alene neste gang. Har også fått to bøker av Arnfinn i gave det er to lærebøker

Boken om digital fotografering av Scott Kelby

Pocket - 2007 - Norsk (bokmål) - ISBN: 9788277723181 og
Pocket - 2009 - Norsk (bokmål) - ISBN: 9788277723594
Nå skal jeg sette meg ned å strikke på genseren, fant faktisk ut at jeg har over 130 ferdige strikketing i 2011, ikke dårlig må jeg si.
Det kommer snart en prosjektblogg for 2012, må jo ha skikkelig orden på arbeidene mine ;).
Ha en fortsatt god jul, snart skriver vi 2012 ;).

MIRRA
  

1 kommentar:

Dorthe sa...

Litt sent og ønske deg en god jul, men jeg kan jo ønske deg et godt nyttår.. Ja tiden går fort..men så koselig det er med julefeiring..pakker og god mat. Som vanlig er bloggen din full av fine håndarbeider og så utrolig mange fine bilder. Jeg starter opp 2012 med en ny blogg. http://dortheskreativeverden.blogspot.com/
Tenkte at neste år skal være starte på noe nytt:-) Du er lagt til i blogglisten min. Sett deg gjerne opp som følger.