22. des. 2011

Så er det snart jul

og vi har i dag vært på Liertoppen en tur. Fikk gjort de siste innkjøpene, besøkt MMMM og avlevert julegaver.  Guttene fikk adventsgaven de skulle fått i morgen i dag, var så spent på hvordan de likte dem. Skal si de ble glade, godt de setter pris på hjemmelagde ting. De trodde det var fra nissen, men det er jo helt ok for meg.

 Vinnisser har jeg også laget, de er til mor og bestemor til Martin. Vi er invitert til neste fredag på kaffe hos hans mor, det skal bli hyggelig. Hun har kjøpt seg ny leilighet som vi enda ikke har vært å tittet på.


I morgen skal jeg gjøre ferdig her i heimen, får vel ta frem litt julepynt kanskje på tide. Dukene skal strykes og stives huset rengjøres og selvfølgelig ta inn et juletre fra hagen ;).

En liten tur på butikken for å få inn resten av maten vi trenger. Kanskje det blir en blomst på meg også;).

Når alt er pyntet og ryddet skal jeg bare nyte stillheten og bare slappe av. Det blir vel litt strikking også regner jeg med, det er da jeg slapper av

Ha en flott jul alle sammen som titter innom, nyt det det er jo et helt år til neste gang.

MIRRA


Tøfler til mannen står for tur i Dropsgarnet Andes.

Ingen kommentarer: