7. jan. 2012

Atter en lørdag men i dag er det litt snø her, jippi :)

Det har ikke kommet rare snøen men det er iallefall hvitt, bare det er jo så koselig.

Her går det i strikking som vanlig og litt lesing faktisk... Fikk tre bøker om fotografering i julegaver, skal si de er lettleste og lærerike. Dette skal bli bra, sparer jo penger til flere linser og stativ. En hobby som jeg skal dyrke litt mer etter hvert. Vet om en lang lang trapp nede ved Krok som går opp til toppen av den halvøya eller hva jeg skal kalle den. Det er vel over 100 trapper så man kommer jo veldig høyt opp, underveis er det sikkert masse jeg kan fotografere.


Her er stedet trappene ligger, gleder meg til turen, sikkert en skikkelig utfordring.

Så har vi kommet til strikkingen min, det går i Fanagensere enda, men har da kommet et godt stykke på vei. Har slitt litt med stjernene på genseren, men fant da ut i går at det var feil i mønsteret. Jeg måtte rekke opp to ganger før jeg forsto at det manglet noe for å få det til å gå rundt. Men det er jo slikt man kan oppleve, men nå er den korrekt. Gikk over til luemønsteret for der var det korrekt.


Blir nok ferdig med bolen i dag, venter på mer garn som leveres fra Schenker for bestiller jo på Strikkenett.no.

Men jeg har jo selvfølgelig noen ufoèr liggende så da blir det å strikke videre på sjalet som skulle vært ferdig for lengst. Det er ikke alltid man får ferdig alt til rett tid.
 Oppskrift
 Nå har Kevin kommet inn etter en lang tur i snøen Trodde ikke katter likte snø, men det gjør tydligvis han. Nå skal han få nytt for som jeg fikk på dyrebutikken sist vi var der.

Ha en flott helg alle som titter innom, jeg skal bare slappe av denne helgen også med strikk og lesing, hørtes ikke det godt ut ;o).

Mirra

Ingen kommentarer: