8. jan. 2012

Bolen og luen ferdig

Så er det bare å vente på Schenker med garnet fra Strikkenett.no. Regner med at pakken er her i morgen. Jeg er jo ikke akkurat arbeidsledig, det er litt garn igjen så har begynt så vidt på sokkene.

  I går fikk vi besøk av naboen som hadde med hunden. Fikk ikke strikket for hun har så dilla på garnet mitt Kevin og henne går så der sammen, men Kevin velger alltid å legge seg i senga når hun kommer.

Snakker om garn og at dyr har dilla, Kevin tok jeg på fersken i går se bare her ;)
Det er sannelig ikke bare oss som elsker hjemmestrikket tøy ;).

Fant en oppskrift på katteseng så etter hvert skal jeg nok lage den. Det er en modell som skal toves, tror nok han vil storkose seg i den ja.
Ble fornøyd med genseren og luen til Mathias, vurderer om jeg skal lage hetter på genserne, tror det hadde vært stilig.

Snøen som kom i går ligger fortsatt, noen kundegrader er det ute. Huskaldt men nå har jeg hentet inn masse ved å fyrt opp i peisen. Kjenner varmen kommer sigende, herlig.

De siste nettene har vi vært veldig lenge oppe, kjenner at jeg ikke lenger er vant til det. Men det har vært herlig også, lese, strikke og høre på god musikk. Klokken ble 5 i natt så sto ikke opp før ved 10 tiden i dag.

Sliter fortsatt med pc`n den må jeg nok rense og legge inn alle programmene igjen regner jeg med. Programmene jeg har oppe svarer ikke, kjedelig og meget irriterende. Nå kommer ikke mailen opp, så i dag har jeg ikke fått sjekket den, men den kommer nok etter hvert.

Er fornøyd med Mathias sitt sett så langt, gleder meg til jeg får strikket alle armene (har jo Mikael sine også igjen).
Fikk gave av Marita for ca 2-3 uker siden, det var en strikkebok. Har nå lett etter den i tre dager...... finner den ikke igjen.
Helt utrolig, men den dukker nok opp sammen med noe av garnet regner jeg med.  Har funnet ut at jeg i løpet av de to siste årene har forandret meg meget. Ikke til det positive akkurat, kan ikke si det gitt. Glemmer ting, legger fra meg ting som jeg ikke finner igjen på lang lang tid. Ingen ting ligger der de skal og jeg roter noe helt forferdelig. Lurer egentlig på hva som skjer med meg, nå har jeg overhode ikke oversikten lenger.
Men får begynne å lage et nytt system for dette går ikke lenger.

 Har i det siste fortsatt med slektsforskningen jeg begynte med. Har nå tatt for meg familien til Arnfinn. Har kommet langt så nå er vi ned på 1600 taller.

Nå ønsker mannen seg middag, lutefisk er valget hans i dag. Jeg spiser ikke det så får vel finne på noe annet til meg i dag.'
Nå er snart denne helgen over, sannelig går dagene fort....

Mirra

Ingen kommentarer: