23. jan. 2012

Det går da fremover selv om man har

flere ting å gjøre. Nå er jo denne helgen over, masse inntrykk og opplevelser på meg. Det ble jo Ikea på oss mens gutta var på pub med liveband. De hadde kost seg skikkelig, men det hadde jeg også.

Problemet var at vi parkerte  på taket, masse snø og sørpeføre. Så planene ble endret der inne også, for kunne jo ikke
ha med meg tyngre varer. Hadde vel kjørt handlekurven fast i sørpa ;( regner jeg med.)

Men jeg fikk da brukt litt penger, det var jo salg og det passet meg ypperlig.  Her kommer et lite utvalg av handleposene, det ble to store blå Ikeaposer.
Her kommer det tydlig frem at jeg har dilla på grønne ting. Servietter, serveringsboller og flere håndklær.
 Kjøpte også slike store oppbevaringsbokser som er kledd med stoff. Har ryddet i garnet så nå ligger det ferdige til bruk ;)
Det ble også dyne, sengesett, batterier, kluter, stekespade og flere andre bokser til hobbyrommet.
Genseren tar form, nå er det snart bare armene igjen. Tror den blir suveren når den er ferdig. 































Nå er jeg ferdig med dagens husarbeid, posten er hentet så nå kan jeg bare slappe av resten av dagen. Middagen lager Arnfinn i dag det er jo supert ;).

Satser på at genseren blir ferdig i løpet av dette døgnet. Har nå også bestilt meg garn til genseren jeg skal lage til meg selv. Det ble årets fødselsdagspresang, herlig ;).
Ha en flott uke nå skulle det bli skikkelig kaldt fremover, godt man har veden i boden og at det er nok.

I morgen blir det en tur til Sverige første turen med Color Line dette året. Håper det er litt salg enda, jeg starter jo med årets bursdag/-og julegaver rett over nyttår.
Ha en fantastisk uke, MIRRA

1 kommentar:

Dorthe sa...

Åhhh som du har handlet bokser.. Jeg har noen av dem fra ikea jeg også. Kjempe smart. Ja de er smarte til garn.. da får man plass til og kjøpe mere garn:-) .. godt og ha noe å henge fingrene i..er spent på å se når genseren tar for, men jeg ser jo du har strikket nydelige ting denne gangen også. Ha en riktig fin helg:-)