20. jan. 2012

Fredag og -11 grader .......

Ja her er det kaldt men inne begynner det å bli varmt. Nå har tempraturen steget til 20, det var bare 17 når vi sto opp...... Har fyrt opp i peisen, men må en tur ut å hente mer ved......gruer meg til det.

Arnfinn foreslo at vi skulle ta oss en tur på Liertoppen i dag, han ønsker å få klipt av seg litt hår. Ja det blir vel til at jeg blir med selv om jeg ikke har store lysten til det........
I går kveld kunne jeg ikke dy meg, jeg startet på genseren selvfølgelig. Strikket til jeg la meg, det gikk fort har kommet 21 cm på vei. Har ikke strikket i dag enda, for regner med at det kommer noen innom hit i kveld så da må man jo rydde, tørke støv og feie over gulvene. Alt er nå unnagjort, skal nå bare gjøre klar til oppussingen jeg skal få gjort i helgen. Vi har en liten gjeste toalett som trenger litt oppussing. Der er det ikke gjort noe på mange år, men nå skal den tas I dag er det hvite marmorfliser på gulv og halveis opp på veggen. Øverst er det gammelrosa silketapet og en forferdelig blomsterbord øverst..... ja sikkert pusset opp på 80 tallet da det var moderne....

Nå har jeg tatt frem miljøstrie, hvit maling, malekoster etc så det er egentlig bare å sette igang men venter til i morgen.


Nå er klokken 20.38 måtte fortsette for han var klar før meg......
Det ble ikke tur på Liertoppen for det tok nesten 1 time på apoteket. Vi handlet i Svelvik og reiste rett hjem, så jeg fikk det slik jeg ville.


Klarte selvfølgelig ikke å vente med å begynne på den nye genseren jeg skal strikke. Begynte ved 8 tiden i går og strikket til ca midnatt. Kom et stykke på vei litt over 20 cm. Har ikke fått strikket noe i dag for har vært på farten og jobbet her hjemme. Men nå er tiden inne, sofaen kaller for nå er det jo håndballkamp.


Håper alle får en fin helg, satser på at min også blir det.
Mirra

Ingen kommentarer: