4. jan. 2012

Her går det fremover

I dag var det opp kl 6, sannelig var det herlig ;).
Solen kommer ikke så veldig tidlig opp men fikk da tatt noen bilder av det i dag. Herlig, her har jeg tatt bilder med 10 min mellomrom. Sannelig kommer sola fort opp bak horisonten. 

Når jeg opplever himmelen slik får jeg veldig lyst til å ta meg en lang spasertur med kameraet og bare nyte skuet ;).

Nå er alt av julepynt pakket ned i sine bokser og kasser det blir litt nakent etter at alt er pakket vekk. Har fått gjort kjempemye allerede i dag, klokken er jo bare 12.  Tre vaskemaskiner henger på snorene (he he så dette etter lagring, ikke maskinen men klærne som er vasket, måtte bare kommentere meg selv), oppvaskmaskinen er ferdig og jeg er igang med den andre kannen kaffe, herlig.

Skal nå bevege meg en liten tur i sofaen må jo strikke litt også. Fikk faktisk strikket endel i går, se bare her hvor langt jeg kom.
Regner med at jeg blir ferdig i dag med denne bolen og ha påbegynt bolen til Mathias. Må jo vente noen dager på garnet da passer det jo bra å ha bolene ferdig.

Har forresten også funnet meg en genser som har kommet på prosjektoppgavene mine, falt pladask for to i oppskriftsheftet men valget ble den sorte/grå/hvite.

Ble enig med Marita at vi skal ha barna til uken. Mandag og tirsdag er det planlegging i barnehagen. Det er godt vi kan hjelpe så de slipper ta feriedagene sine. Vet ikke helt enda om hun får fri en av dagene, men det går greit med pass to dager også.

Det er jo ikke lenge til en av de skal være her igjen for det er jo skolen hennes også. Jeg er jo så heldig som har så mye kontakt med dem, det er sannelig ikke så mange som er så heldige tror jeg.
Her kommer også en favoritt jeg kunne tenke meg å lage til guttene til høsten. Får se hvordan året ser ut etter hvert.

Ha en flott uke videre, snart er det sannelig helg igjen.
MIRRA

1 kommentar:

Dorthe sa...

ÅH de gensere er jo nydelig..ups kanskje ikk jeg skal se for lenge:-) blir jo så fristet. Den sorte og hvite er kjempefin. Jo jeg har set strikkenett.no men ofte er vi en tur på gjøvik om lørdagen for å handle og der er det en butikk med drops garn. Nydelig himmel. Ja her kom jo sneen i bøtter og spann.. lengter etter våren, men må nok vente lenge..Jeg har ikke fått noen barnebarn enda. sønnen er 20 og kjæresten 18 så må nok vente. Han skal bli ferdig som feier og brannmann først og hun som kokk. Kjekk ungdom. Ha en kjempefin helg.