31. jan. 2012

Her går det i vannkopper

Guttene hentet vi i går, de får jo ikke være i barnehagen før smittefaren er over. Merker at de er blitt kvitt feberen og er i bedre form, det er jo bra. Nå er frokosten inntatt og filmen med Kaptein Sabeltann spilles.

Har denne uke levert både dukkeklærne og hettegenseren. Alt passet perfekt, så håper hun bruker det mye.
Har begynt på et par sokker til meg selv. Har problemer med for stramme sokker så nå har jeg komponert disse selv. Er ferdig med den ene og den sitter som støpt ;)
 Har vært veldig heldig denne uken ;) har fått en herlig blomsteroppsats, snellegave og en pakke som er for stor for postkassen. Har fødselsdag i dag så nå har jeg åpnet gaven fra min snellevenninde, se her hva jeg har fått ;).

Sannelig er jeg heldig, pakken som ligger på postkontoret ser jeg ikke hvem er fra, så får få Marita til å kjøre innom og hente den på vei hit etter jobben. Blomstene fikk jeg på søndag og garnet jeg fikk  er allerede på vei ;). 34 nøster, hvorav 10 er på 100 g, jeg skal sannelig ikke bli arbeidsledig med det første.

Nå får jeg vel avslutte for har jo to småtroll som skal ha oppmerksomhet. Ha en flott uke videre.

Mirra





Ingen kommentarer: