11. jan. 2012

I påvente av nytt garn

Her har det vært barnebarn på besøk fra mandag til tirsdag. Å ha to små ivrige gutter er veldig artig. Skravler og skal alltid være med på alt vi gjør. Men det er jo det de lærer av. Det har vært planleggningsdager på barnehagen mandag og tirsdag. Tenker alltid på de som har småbarn hvor de ikke har besteforeldre eller annen familie i nærheten som kan stille opp. Det er sannelig ikke lett å få det til å klaffe nei.

I påvente av mer garn til Fanasettene satte jeg igang med dukkeklærne jeg har lovet fort. Det var skikkelig artig. Dukken var ikke her bare målene så får håpe det passer Anne-dukken som skal ha de.
Jeg ble i allefall veldig fornøyd, passer den ikke til dukken skal vi nok finne en annen dukke til settet.

Garnet kom i går så nå får jeg gjøre ferdig settene.

Garnet til genseren jeg så skal strikke var også med så nå har jeg et stort prosjekt på gang.
Har jo alltid noe annet liggene for å ikke bli lei, men tror nok det blir kjempegøy å strikke genseren.

Mandag, tirsdag og onsdag er det igjen barnepass, denne gangen er det Mikael som skal hit når Marita er på skolen. Håper det blir litt snø så vi får lekt litt ute. Onsdag må han bli med til Lier for skal til legen igjen. Da drøyer vi vel tiden litt så Marita slipper reise helt ut til oss for å hente han igjen.

I morgen blir det en tur med ferja til Moss og over til søta bror.
Mirra

Ingen kommentarer: