19. jan. 2012

Så er skjerfet ferdig

Skjerfet ble akkurat slik jeg ønsket meg det. Tynt, lett og behagelig. Trodde nok at babyull var mykere, men det virker ok. 
Mikael ble hentet av Marita i går kveld, han var skikkelig glad for å se mamma`n sin igjen ;) godt å se. Han har hatt det kjempeflott var kommentaren, det som slo kaka var at vi akte i nysnøen i går. Han feiet inngangspartiet, snø er jo bare så herlig for ungene.
Legebesøket gikk greit nok, ikke helt bra, men det skal tat flere prøver så da er vi positive frem til svarene foreligger. Skal tilbake på onsdag. Vi skulle jo vært på Liertoppen men vi drøyer den til en annen dag, følte meg ikke helt i topp form.
Mikael synes det var greit for det snødde jo så mye på Tranby og det fortsatte å snø hele veien hjem. Det kom bare vel 6-7 cm men det var nok for å ta noen aketurer.
 Slik ble skjerfet, det er strikket i Lanette Babyull og pinner 3,5.
I dag har jeg gjort klart for stryking, har planer om å stryke i 1,5 time før jeg lager middag.  Så skal jeg begynne på genseren fra Drops, alt er klargjort i kurven så det er bare å sette igang Gleder meg til det, men gruer litt til at det er bomullsgarn, er ikke så kjent med det når det gjelder strikking. Får ta det med ro så det blir pent.
Krangler fortsatt med pc`n begynner å bli forbannet, så det er nok ikke lenge til før det ligger en ny på bordet mitt ;).
Fotobøkene er jeg godt igang med, noterer og pugger litt. God avslapning å lese, deilig å bare ta inn ny info :). Kanskje det blir kjempeflotte bilder etter hvert. Må nok ha meg nye linser og stativ etter hvert, men det haster ikke. Må lære meg mer først, tror det lønner seg for meg. Er ikke så kjapp oppi topplokket lenger gitt...........
Nå får jeg vel sette igang med strykingen så det kan plasseres igjen.
I morgen er det jo atter ny helg, denne helgen skal jeg pusle med litt maling og tapetsering, det gleder jeg meg til. Alltid koselig med nyoppussede rom rundt seg ;)
God helg til alle som tittter innom, Mirra

Ingen kommentarer: