15. jan. 2012

Snart i mål ;)

Nå har jeg strikket tre av armene til Fanasettene, sannelig går det fort. Det skal bli artig å få de på guttene til uken. Mikael kommer vel i dag til oss regner jeg med. Han blir til onsdag eller torsdags eftermiddag.

Driver nå å rydder vekk kassene med julepynten, skal også flytte et klesskap og en seksjon. Sette tre nye kjøkkenskap på boden og sette den stasjonære PC`n i innergangen for at guttene skal kunne spille litt når de er her. De trenger ikke internett for har endel spill på cdplater som de kan benytte. Det er kanskje slik at jeg må få tak i fjernkontriller men det skal bli artig å lære dem litt.

I dag har jeg ikke strikket, men det er ikke lenge før jeg skal begynne på den siste armen. Skal printe ut genseren jeg har på bestilling, legge klart garnet og pinnene i strikkebagen min. Skal også ta ut mønsteret på et skjerf til meg selv som jeg skal pusle med ved siden av genseren. Mønsteret ligger nå ute som nye oppskrifter på Drops HER

Fikk forresten den første oppskriften fra Mikk-I Design i dag de var jo veldig søte da både Søs og LilleBjørn.

Ellers så har vi kost oss i helgen, hadde overnattingsgjest fra fredag til lørdag. Besøk av naboene noen timer på eftermiddagen i går, så denne helgen har vært hektisk og kjempe koselig.

Før jeg tar fri for husarbeid blir det vel til at jeg setter på en oppvaskmaskin og en eller to vaskemaskiner, men de gjør seg jo selv.  Så til sist skal jeg fylle opp med ved, ser det har blitt - 3 grader igjen ute så da er det vel ikke lenge før det blir kaldere inne også.

Oi nå fikk jeg telefon fra Marita, det brenner i nabohuset og det er tre brannbiler tilstede. Det går fort, flammene kommer opp av taket og vinduene eksploderte når vi snakket sammen. Huset ligger rett over dem på den andre siden av veien, alle folkene i huset er reddet ut.


Nå får jeg fortsette med gjøremålene mine og følge med på nyhetene.

Ha en flott kommende uke der ute ;)



Ingen kommentarer: