17. jan. 2012

Tirsdag, tåke, sol og kaldt

Her er har vi besøk av Mikael som er en livlig kar ;). I dag har han våknet kl 04.45, jeg sa han måtte sove videre men nei han bare lå å skravlet...... ved 6 tiden sto vi opp å har lekt og kost oss til nå.

Nå når han er her kan jeg ikke gjøre ferdig genserne, klippe og sy passer ikke for han vil jo så gjerne være med på alt ;). Jeg startet da i stede på et skjerf til meg selv, fant mønster på Drops
av de nye som kommer  HER
Nå sovnet Mikael på sofaen han skal få sove en halvtimes tid.

Han gleder seg til å være med oss til legen og til Liertoppen i morgen, han håper vel på MaC`ern regner jeg med :o).

Marita har akkurat ringt hun har det topp på skolen, de ligger over i Oslo på Hotell. Martin er på jobb i Bergen, turen over gikk heldigvis greit.

Når jeg vekker Mikael igjen skal vi finne ut hva vi skal ha til middag og ta oss en tur ut. Vi trenger jo frisk luft også.  I peisen er det jo forlengst fyrt opp i, da blir det godt å komme inn igjen. Det eneste aberet med å fyre er at plantene våre ikke liker det, de tørker ut og blir slappe. Føler at jeg vanner de hver dag, men får jo da byttet ut noen av de, de som ikke er så fine lenger .......

Nå får jeg vekke gutten så jeg får han i seng til normal tid igjen i kveld.

MIRRA

 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Det sjalet er så fint:) Det var virkelig artig å lese om datteren din:)