22. feb. 2012

Det går fremover

men at det ble et helgearbeid det stemmer ikke Klarte selvfølgelig ikke legge det fra meg igjen. Så her kommer resultatet så langt

Tror nok dette blir min favoritt ;)

Tenker på at det er 11 år siden min mor døde og ett år siden Kevin kom inn i livet vårt, tiden går sannelig fort. Føler at familien blir mer og mer borte, sannelig godt jeg har mann, barn og barnebarn rundt meg ;) noe jeg setter utrolig pris på.  Får Mathias hit igjen til uken, ja han kommer vel søndag og blir til onsdags kveld. Da skal vi kose oss skikkelig, skal ta en tur til søta bror i morgen så får se om de har noen nye leker på båten.

Har planer om å begynne på dressen til Mikael på turen , det er jo så greit å strikke ben og armen. Det er ikke det at jeg tror jeg blir ferdig med alt.....men det er et lett strikketøy å ha med på tur.

Nå skal jeg sette meg ned med handlelappen for det må jeg ha med ellers så glemmer jeg vel noe vi trenger. Har tenkt å kjøpe flere melsorter så det blir brød i alle varianter her i huset. Skal innvie maskinen min til fredag.

I formiddag fikk jeg sortert masse mønstre, kjøpte noen bokser når jeg var på Ikea sist. Oppskrifts heftene ligger nå i orden etter nr innen hver årstid, smart ikke sant.

Mannen overrasket med en herlig middag i dag, det var pepperbiff, råkostsalat, en herlig saus og ris. Skal si det smakte fortreffelig, flink er han til å lage mat det er sikkert. I morgen blir det nok en tur på Mc'ern regner jeg med, godt iblandt det også.

Ha en fin fortsettelse på uken, snart er det helg igjen...... 

MIRRA

Ingen kommentarer: