14. feb. 2012

Dressen blir nok knallfin

er så fornøyd med fargevalget. Fikk strikket endel i går kveld, har vel igjen 6 cm før armhulene.
Bruker Dropsgarnet Nepal som vanlig. Benene er 62 cm lange inkl. vrangborden som er på 10cm. Mathias har jo blitt så lang i det siste så det jeg har strikket begynner å bli for kort. Men denne uken skal jeg jo levere både Fanasettene og denne dressen så da blir han nok god og varm på barnehagen regner jeg med.

Strikket jo tøfler i helgen også til guttene, så nå er de skikkelig varme på føttene igjen også. Det var så ok å få de på besøk da tøflene var våte. Fikk formet de etter føttene, tørket dem på peisen mens de var her på lørdag. Guttene synes det var skikkelig artig å følge med på dette, smart så nå vil de faktisk ha de på seg hele tiden sier Marita.

Da blir det tur til trøndelag på meg i juni, det skal være snelletreff på Hell. Astrid og jeg drar, kanskje vi tar en tur innom hytta til hennes bror på Røros også. Dette gleder jeg meg skikkelig til.

Nei nå får jeg fortsette med dagens kosestund. Føttene er tatt, først fotbad, stell av negler og heler og smurt inn med herlig fotkrem. Nå står håret for tur, skal prøve den flotte hårkuren jeg fikk av MMMM til fødselsdagen.

Ha en flott dag videre, det skal jeg ;)

Ingen kommentarer: