17. feb. 2012

Dressen ferdig :)

Så er da dressen ferdig, det tok ikke lange tiden egentlig. Spenningen er om den passer, vid skal den jo være så sånn sett passer den helt sikkert. Det som er spennende er om det er langt nok fra skrittet og opp til skuldrene. Har jo regnet ut dette selv etter et mønster til en 3 åring.

Denne uken har vi vært på overraskelsesbesøk hos MMMM. Martin var  ikke hjemme han var på arbeid i Tr..heim. Guttene ble kjempeglade. Det første Mikael spurte om var om jeg skulle ligge over hos dem... han ville også være med oss hjem han da. Det kunne han ikke for det var karneval på barnehagen dagen etterpå.

I går kom både rørleggeren og min barndomsvenninne Astrid til oss. Nå er dusjen fikset og vannmåler innstalert. Astrid trengte litt hjelp med pc`n så nå går det vel litt raskere for henne regner jeg med. Hun var her til 22.15,, tok ferja fra Svelvik og skulle kjøre Oslofjordtunnellen......den var stengt.
Måtte således kjøre om Oslo, kjørte litt fil i Oslo....havnet på Ekeberg hun skulle jo på Mosseveien. Heldigvis fant hun Nye Mosseveien så hun kom da omsider hjem, stakkars.

I dag har jeg festet alle trådene på dressen, planlagt nytt arbeid for helgen, ja det er stort sett det jeg har gjort :) herlig.

Nå skal jeg ta frem strikketøyet å strikke til langt på natt regner jeg med ;)

Mirra

Vurderer om vi skal ha en katt til, en av kattene fra MMMM se bare her ;)

Ingen kommentarer: