12. feb. 2012

Egentlig burde jeg ikke hatt PC :)

Og hvorfor, jo finner alltid noe jeg trenger til min hobby ? hvorfor det egentlig har jo så masse mønstre, gratis mønstre på nettet, men jeg må ha det enten i bokform eller i hefte!!!!!

Har nå akkurat bestilt meg M&M Trendstrikke heftet og 4 hefter fra Familien tror det var fra 2003-2006, de hadde jeg faktisk ikke.......merkelig.
Men men slik er jeg da, handler alltid ett eller annet når jeg sitter her alene å koser meg ;), blir jo ikke så mye butikker i og med at jeg ikke kjører bil lenger og må ha med mannen. Han er jo en skikkelig bremsekloss, he he.

Morsdag..... ja jeg har da vært heldig både med sjokolade, blomster og marsipankake, nam nam den var fantastisk...

Har da i dag fått klipt og montert armene på Fanagenserne, herlig så i morgen blir det strikk av hettene.

Klarte jo ikke å la være å strikke på noe nytt som sakt, he he her skal det bli Nøstebarn dresser etter hvert.

Marita var jo her og hentet barna i går, hun synes fargene var nydelige sammen, he he godt for har jo strikket litt på den da ;).

Nå er jeg ikke alene lenger så får nok avslutte og gjøre noe som faller i smak............ hos far i huset.

Ha en fortsatt flott kveld.


Ingen kommentarer: