29. feb. 2012

for har hatt besøk, vært i Sverige, besøkt venner og har nå Mathias. Fikk han på søndags kveld, han skal fraktes hjem i dag :( det blir jo litt trist, men det er sikkert ikke lenge før vi har barnebarna her igjen.:).

Det har da blitt litt strikking, har tatt meg selv litt i nakken så jeg får noe ferdig og levert. Det har gått i tøfler, strikket 4 par, sjal (snart ferdig) musetøfler til guttene og endelig er Fanasettene ferdig. Har igjen sokker og votter, men det går jo så fort så er vel ferdig med det før helgen regner jeg med.
 Mathias hadde med seg nærmere 20 gamle VHS filmer som de hadde fått av onkelen til Martin. Mange flotte filmer som vi kan se på når de kommer på besøk. Jeg hadde også kjøpt med 5 DVD filmer fra båten sist vi var der. Vi forsøker å ikke se så mye på film men det er greit å ha noen som ikke går på barnetv, for føler at de samme programmene går om og om igjen.
Dressen jeg strikket til Mathias fikk jeg prøvet på han, men.....den var faktisk for liten fra skrittet og opp. Har nå skyllet den og tatt litt skyllemiddel i (noe som ikke skal gjøres....) men da strekker den seg litt regner jeg med. Nå har den hengt ute på snoren i et par timer, snurret et par håndklær rundt en stor kleshenger for å ikke få store merker på skuldrene. Nå ligger den på ett pelspledd på innestativet, håper bare jeg har vært heldig med det.....



Ingen kommentarer: